Lankuose 3-4 žaidėjai veda savo frakcijas per greitai grojamą kosminę operą, kuri atsiskleidžia per 60-90 minučių trukmės seansus. Žaidimas atidaromas paskutinėmis nykstančios imperijos dienomis. Žaidėjai imasi paskutinių kadaise išdidžios valstybės regentų, besidriekiančių į tolimiausius Reach pasaulius, vaidmens. Susidūrę su kėsinančia maru, keliančiu grėsmę išorinėms planetoms, žaidėjai turi subalansuoti savo tėvynės vientisumą su savo ambicijomis.
Arcs naudoja novatorišką kortele pagrįstą veiksmų sistemą, kurią lengva išmokti ir kuri yra labai interaktyvi. Žaidėjams kiekviename posūkyje suteikiamos veiksmo kortų rankos ir jie turi subalansuoti savo norą kontroliuoti žaidimo tempą ir kitus savo interesus. Ar turėtumėte pasinaudoti iniciatyva, kad perimtumėte kritinės naujos technologijos kontrolę arba pakeistumėte savo laivynus būsimam įsitraukimui? Kai žaidėjai atlieka prekybos smūgius, mūšiai išsprendžiami akimirksniu, naudojant paprastą kauliukų sistemą. Tačiau kovos sąveika su didesne veiksmų sistema žaidėjams siūlo platų taktinių variantų spektrą-nuo kelių posūkių apgulties iki drąsių reidų ir dramatiškų pabėgimų.
Žaidėjai pradeda žaidimą maždaug simetriškose pozicijose, o tai padeda naujiems žaidėjams greitai išmokti pagrindines sistemas. Tačiau dėl jų pasirinkimo jų keliai netrukus skirsis. Atkasus senovinę technologiją, imperijos atkūrimas gali būti įmanomas. Atsitiktinis atradimas sugedusiame pasaulyje gali paskatinti žaidėją atsisakyti savo turto ir pradėti kelionę per pasiekiamumą, kad ištaisytų senovės klaidą. Kiekvienas pasirinkimas paankstins žaidimo istoriją ir taps besiformuojančios, žaidėjų skatinamos kampanijos dalimi.
Daugelis šių pasirinkimų išsprendžiami specialioje" pertraukoje " tarp žaidimų. Šiame etape suaktyvinami nauji taisyklių moduliai, o žaidėjai supažindinami su naujomis galimybėmis ir tikslais. Nepaisant panašių atspirties taškų, kampanijos pabaigoje žaidėjai gali kontroliuoti tokias įvairias frakcijas kaip bet kurios šaknies ar didžiulės. Žaidėjai taip pat naudos pertrauką, kad išleistų sunkiai uždirbtą galią savo laivynui ir turtui išlaikyti, taip pat investuos į naujus patobulinimus, kurie gali padėti jiems ateinančiame žaidime.
Arcs kampanijos sistema suteikia žaidėjams daugybę galimų žaidimo situacijų ir šimtus galimų kampanijų. Be To, Arcs taip pat apima sutrumpintą, dviejų seansų kampaniją ir vieno seanso režimą.