Įvadas
Tyrinėkite naują pasaulį, kartu su daugybe kitų naujakurių, samdinių ir lobių ieškotojų žengdami į atokią salą, alsuojančią magija, kuri, gandais, yra pilna turtų ir prarastų paslapčių. Toliau seka didinga kelionė, kupina paslapčių, kurioje atsiduriate vis didėjančios įtampos tarp įsiveržusių naujakurių ir vietinių gyventojų, kuriuos saugo salos žemiškosios magijos apraiškos – antgamtinės būtybės, įkarštyje.
Didelį dėmesį skirdamas savo pagrindinei RPG tapatybei, „GreedFall“ seka „Spider“ patirtį kuriant sudėtingus pasaulius, pilnus paslapčių, kurias reikia atrasti, įpindamas gilias veikėjų sąveikas ir siūlydamas žaidėjams laisvę siekti užduočių ir tikslų įvairiais būdais – kovomis, diplomatija, apgaule ar slapta veikla. „GreedFall“ sala yra gyvas, nuolat besivystantis pasaulis. Jūsų veiksmai, nuo, atrodytų, nereikšmingų pasirinkimų iki svarbiausių politinių sprendimų, turės įtakos ir pakeis jo eigą, taip pat santykius tarp skirtingų saloje įsikūrusių frakcijų.
Istorija
Senasis pasaulis miršta. Žemynas yra užterštas, perpildytas gyventojų ir kamuojamas mirtinos, nepagydomos ligos. Pavargusi populiacija tampa vis labiau beviltiška.Tačiau horizonte žiba vilties kibirkštėlė – atrasta atoki ir paslėpta sala. Tier Fradė... žemė, kurios neaplenkė Malichoro maras, gyvybės prieglobstis, laukinė ir žmonijos neliečiama. Tai turtų pažadas, bet kartu ir didžiausia viltis žmonijai rasti vaistą nuo Malichoro.
Jūs plaukiate su Pirklių kongregacija Nautų laivu, plaukiančiu į Tier Fradė. Jūsų pusbrolis Constantinas De Sardet taps vienos iš naujausių Kongregacijos kolonijų, Naujosios Serenos, valdytoju. Kai laivas pagaliau prisišvartuos uostamiesčio doke, pradėsite Pažadėtosios žemės tyrinėjimus, viena vertus, sunkiomis paieškomis, kad rastumėte vaistą nuo Malichoro, kita vertus, žaisdami rizikingą, didelio masto diplomatinį žaidimą, kuriame dalyvaus tiek salą kolonizuojančios tautos ir frakcijos, tiek paslaptingi čiabuviai, kurie, regis, yra magiškai susiję su savo aplinka.
Visata ir meninė kryptis
„GreedFall“ pasaulis ir jo vizualinis identitetas stipriai semiasi įkvėpimo iš XVII amžiaus Europos: jo architektūra, kostiumai, ginkluotė, atmosfera – kiekvienas žaidimo elementas – įsišaknijęs šiame istorijos laikotarpyje, kuriame vyravo tyrinėjimai, moksliniai atradimai ir apskritai klestinti kultūra.„GreedFall“ meninę kryptį, paremtą jo pasauliu, labai įkvėpė ir paveikė baroko menas ir flamandų paveikslai. Didingi peizažai, pavaizduoti prislopintomis šiltomis spalvomis ir tamsiais atspalviais, atspindi to meto menininkų tapybą ir panardina žaidėją į unikalų, gražų pasaulį.
„GreedFall“ pasaulis nėra visiškai paprastas. Tyrinėsite didžiulę salą, persmelktą magijos. Jos žemės, kuriose gyvena magiją valdančios vietos ir fantastiškos būtybės, slepia daugybę paslapčių ir paslapčių, laukiančių, kol bus atrastos.
Pagrindinė RPG tapatybė
„GreedFall“ iš esmės yra RPG, kuriame daugiausia dėmesio skiriama laisvei tiek personažo vystymesi, tiek judėjime pasaulyje.
Žaidimo pradžioje pasirenkate savo lytį ir keletą pradinių atributų, o tada kuriate savo žaidimo stilių. Be klasių progresavimo sistema leidžia jums pasinaudoti įvairiomis plataus įgūdžių medžio šakomis ir sukurti savo įgūdžių sinergiją. Su šimtu kitų įgūdžių, iš kurių galite rinktis, galite susikurti savo asmeninę patirtį.
Žaidime galite tobulėti ir užduotis atlikti įvairiais būdais – kovomis, diplomatija, apgaule... tikslų pasiekimo būdas priklauso tik nuo jūsų pasirinkimų ir to, kaip nusprendžiate lavinti savo personažą. Tačiau nepamirškite, kad GreedFall sala yra gyvas, nuolat besivystantis pasaulis! Jūsų veiksmai – nuo, atrodytų, nereikšmingų pasirinkimų iki svarbiausių politinių sprendimų – turės įtakos jo eigai ir galiausiai formuos jūsų istoriją.Jūsų dėvima įranga – įskaitant ginklus, kovos šarvus ir socialinei sąveikai tinkamus drabužius – taip pat išsami amatų sistema dar labiau pagilina veikėjo pritaikymą ir savybes. Aprūpinkite ginklais ir šarvais, kurie geriausiai dera su jūsų žaidimo stiliumi ir įgūdžiais, tobulindami juos amatų būdu, kad pagerintumėte savybes, kurios geriausiai atitinka jūsų poreikius.
Diplomatija
Žaidime „GreedFall“ situacijos ne visada išsprendžiamos praliejant kraują. Jūsų protas yra toks pat svarbus, kaip ir jūsų meistriškumas valdant kardą, o diplomatija dažnai panaikina kovos poreikį.
„GreedFall“ pasaulyje gyvena daugybė frakcijų, kurių kiekviena turi savo įsitikinimus, teritorijas, tikslus, sąjungininkus ir priešus. Jūs kursite ir ardysite aljansus, braudamiesi per sudėtingą reputacijos sistemą. Kiekvienas jūsų priimtas sprendimas gali įtikti arba supykdyti šias frakcijas ir jų lyderius.
Jūsų gebėjimas valdyti diplomatinius susidūrimus ir tai, su kuo nuspręsite padėti ar kovoti, galiausiai paveiks salos geopolitinį kraštovaizdį, sukeldamas taikos sutartis ir klestinčias bendruomenes... arba karo paskelbimą ir frakcijų sunaikinimą iš salos.Lygiai taip pat jūsų sprendimai veikia jūsų kompanionus, ir jie atitinkamai reaguos. Tai, kaip spręsite jų problemas, reaguosite į jų rūpesčius ar atsižvelgsite į jų priklausomybę nuo frakcijų, paveiks jų požiūrį į jus – per daug juos nuliūdinsite, ir jie gali tiesiog išeiti ar net atsisukti prieš jus. Galite netgi užmegzti ryšį ir užmegzti romaną.
Kova
Kai diplomatija nepavyksta arba tiesiog neįmanoma... išsitraukite kardą ir leiskite kalbėti plienui! Dažniausiai nesutramdyta GreedFall sala kupina nesuskaičiuojamų pavojų – karingų frakcijų, bauginančių žvėrių ir fantastiškų būtybių – su kuriomis ne visada galima susitaikyti.
Jūsų pasirinkti ginklai ir įgūdžiai lemia jūsų kovos būdą. Didelis artimojo ir tolimojo kovos ginklų asortimentas, taip pat magiškos galios, suteiks jums galimybę susidurti su bet kokia grėsme, su kuria galite susidurti, ir su ja kovoti. Beklasė progresavimo sistema leidžia laisvai pasirinkti įgūdžius ir privilegijas, kurios geriausiai atitinka jūsų kovos stilių – ar tai būtų sunkiųjų šarvų ir gynybos, lėtų ir stiprių ginklų, magiškos žalos, tolimojo nuotolio ginklų ar bet kokio visų jūsų turimų įgūdžių ir įrankių derinio panaudojimas!
Mūšio metu jūsų kompanionai jums padės. Kiekvienas specializuojasi tam tikrose vaidmenyse, įskaitant gydymą, tankavimą, magiją ar tiesiog žalos darymą. Jūs sprendžiate, kas kovoja kartu su jumis, pasirinkdami kompanionus, kurie geriausiai atitinka jūsų žaidimo stilių, arba tiesiog tuos, kurie jums labiausiai patinka šalia jūsų kelyje!